¡Hasta la victoria siempre!

torsdag 29. mars 2012

Deilige pulsvarmere - i lekker rosa!


Jeg kan aldri få nok pulsvarmere heklet i mykt alpakkagarn! Da jeg heklet de turkise i vinter, hadde jeg veldig lyst å hekle et par i rosa. Garnnøstet ble med meg på flyet til Spania for et par uker siden. Trenger jeg pulsvarmere her? Nei, så absolutt ikke. Med 17-20 varmegrader, klarer jeg meg utmerket uten. Men de er så deilige og myke. Rosafargen viser virkelig igjen. Føler meg så fresh med disse på! Og så skal jeg jo tilbake til Norge om noen uker. Noen kjølige vårdager på Vestlandet må man jo regne med. Da kan disse være gode å ha.



Oppskriften på disse fant jeg hos Hobbyugla. Og for det observante øyet, er mønsteret det samme jeg brukte på klaffen til den rosa clutchen, som jeg heklet for noen uker siden. En morsom tilfeldighet.
   

2 kommentarer:

annas paraply sa...

Superfina! Gillar både färgen och mönstret. Och i Norge får du nog användning av dem. Trevlig helg till dig!

Yvonne Karine sa...

Nydelige. Ga meg inspirasjon så jeg tenker jeg hekler ett par nå i helga :-)