¡Hasta la victoria siempre!

søndag 11. mars 2012

Heklet clutch

Jeg har heklet min første veske. En fin, rosa clutch. Er superfornøyd! Herlige farger, og akkurat passe stor. Perfekt til mobilen, lommeboken og en liten pocketbok, når jeg skal på cafébesøk eller nyte et glass rødvin i solskinnet i Malaga.

Tøystykket inni stammer fra en duk jeg fant på Fretex. Fargene matchet, så jeg tenkte det kunne bli fint til vesken. Duken ble klippet opp og jeg sydde stykket fast for hånd. Knappen er også et Fretexfunn. Den er en av knappene jeg kom over tidligere i uken.

Jeg har tatt utgangspunkt i oppskriften til Lille hottentott, men laget den litt større. Clutchen er den tredje, og siste del av slankeprogrammet mitt. 100 nye gram er borte, borte, borte! Så da blir det enda ett bidrag til Pinnekrokens utfordring; Den store garnslankingen.




4 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig veske!
Du har vært veldig flink når det gjelder ganslanking, men så er det morsomt også da :)

ladybug sa...

Du har jammen vært produktiv. Kjekt å se de fine bidragene dine:-)

Lykke til i utfordringen vår.

-Pinnekroken-

Anna sa...

Så fint detaljene kom frem på din versjon, lekkerlekker! =)

Solstjerne sa...

Så effektiv du har er. ;) Hærlig clutch.